۱۹
 
یک ترفند ساده برای تغییر صدا در هنگام مکالمه برای مشترکین ایرانسل
تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 1909
 
تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای تغییر صدا فرد در هنگام مکالمه برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه‌اندازی کرده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می‌تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوه‌ی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال نمایید.

بدین منظور:

کافی است در هنگام شماره‌گیری تلفن فرد مورد نظر عدد ۷۲۷۲ را پیش از شماره‌ی تلفن وارد نمایید.

بدین شکل که اگر به عنوان مثال قصد تماس با شماره‌ی ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ را دارید می‌بایست عمل شماره‌گیری را به صورت ۷۲۷۲۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ انجام دهید.
به یاد داشته باشید نباید عدد ۰ ابتدای شماره را وارد کنید.

پس از این عمل به راهنمای ایرانسل متصل می‌شوید که ادامه‌ مراحل را توضیح می‌دهد. در ابتدا باید زبان مورد نظر و در مرحله‌ی بعدی نیز باید نوع صدای مد نظر خود را انتخاب کنید.

در حال حاضر ایرانسل فقط صدای عروسکی را در این سرویس اعمال کرده است ولی به مرور صداهای مختلف نیز به آن افزوده خواهد شد.

نکته: مشترکین ایرانسل می‌توانند از این روش برای تماس با مشترکین سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و … و حتی شبکه تلفن خانگی نیز استفاده کنند.
Share/Save/Bookmark
 


جمشید
Germany
۱۳۹۲-۱۲-۱۲ ۲۰:۵۱:۵۳
چرا لینک دانلود نداره؟ (62)
 
joker
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۰۰:۵۹:۴۳
مگه اینجا حرفی از نرم افزار زده که دنبال لینک دانلود میگردی؟
خدا شفات بده (309)
 
Germany
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۴:۱۹:۴۸
یی (96)
 
United States
۱۳۹۳-۰۷-۱۴ ۱۸:۳۶:۵۸
گوشیت اسمش چیه (313)
 
سعید
United States
۱۳۹۲-۱۲-۲۶ ۲۲:۴۰:۱۹
خب اگه از گوشی های تغییر صدا دار استفاده کنیم که راحت تره. من دارم هم صداهای مختلف داره و هم اینکه به جای صدای عروسک صدای طبیعی مرد و زن و ... داره. یکی دو سال پیش گرفتم از voicechanger.ir هنوز که هنوزه دوستام سرکار هستن (102)
 
معصوم
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۸:۱۰:۳۱
برنامه رونمیده (167)
 
behzad
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۴:۴۱:۰۰
ببخشید روش شبکه تلفن خانگی جواب نمی ده فقط برای مکالمه درون شبکه ای هست (289)
 
فائزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۱ ۱۹:۵۲:۴۲
چطور دانلود کنم؟ (300)
 
غضنفر
Germany
۱۳۹۳-۰۶-۱۴ ۰۱:۱۲:۴۲
مزخرف
باتشکر (301)
 
اویس
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۲۳:۴۹:۲۹
من هم با نظر سعید موافقم.
اونجوری خیلی بهتر و راحت تره........ (302)
 
mohammad
۱۳۹۳-۰۶-۲۴ ۲۱:۵۷:۵۴
عالی (303)
 
علی
۱۳۹۳-۰۷-۱۳ ۰۹:۰۶:۰۲
چرا دانلود نمیکنه (311)
 
تل ل
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۰۲:۴۱:۳۸
fgh (351)
 
بب
Germany
۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۰۱:۲۹:۳۹
چی (352)
 
زهرا
۱۳۹۳-۱۰-۱۸ ۱۱:۴۱:۲۴
خوبه ولی من برنامشو گرفتم
خیلی خوبه (358)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۵ ۱۰:۲۹:۱۰
چرا دانلود نمیشه (1910)
 
ریش سفید
۱۳۹۳-۱۱-۱۵ ۱۰:۳۰:۵۷
چرا تبلت مارشال صدای جادوی نداره (1911)
 
United States
۱۳۹۴-۰۷-۲۳ ۱۴:۰۱:۵۸
اولش که مکالمه وصل میشه به طرف اعلام میکنه که با سرویس صدای جادویی بات تماس گرفتن، ضایعه س که (2215)
 
شلپیتی
۱۳۹۵-۰۱-۰۷ ۰۰:۳۵:۲۴
لینک دانلود کو؟؟؟// (2360)