۲۲
 
تک کارت فرهنگیان چیست؟ / آدرس سامانه‌ی ثبت نام فرهنگیان
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب: 50388
 
از آنچه در دسترس است می‌توان فهمید که تک کارت فرهنگیان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و در طولانی مدت خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی هم به آن اضافه می‌شود.
به گزارش خبرایرانی، فرهنگیان، تا 20 تیر ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام تک کارت به سامانه‌ی ثبت‌نام این کارت مراجعه کنند. اما تک کارت فرهنگی دقیقاً چیست؟

از آنچه در دسترس است می‌توان فهمید که تک کارت فرهنگیان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و در طولانی مدت خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی هم به آن اضافه می‌شود.


اما سامانه‌ی ثبت نام این کارت آدرس www.profile.medu.ir است که فرهنگیان تا بیستم تیر ماه فرصت دارند به این سامانه مراجعه کنند و اطلاعات خود را تکمیل کنند.


تکمیل این کارت و صدور آن برای کارکنان آموزش و پروش ضروری ست چون قرار است جایگزین کارت‌های شناسایی موجود شود.


همچنین تاکید شده است که برای حفظ امنیت از اطلاعات فرهنگیان، بهتر است که ثبت‌نامشان در ادارات آموزش و پرورش یا مدارس خود صورت بگیرد.


بنابر گزارش ها، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مورد اضافه شدن خدمات دیگر به این کار چنین می‌گویند: «این کارت چند منظوره است و به تدریج خدماتی به آن اضافه می‌شود که نخست خدمات شناسایی و پرسنلی است و پس از آن خدمات بانکی، تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، خدمات رفاهی و عضویت در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.

و در راستای سخنانشان ادامه می‌دهند: «یکی از مهم‌ترین خدمات این کارت آسان‌سازی بیمه تکمیلی فرهنگیان است، با فراهم شدن این امکان فرهنگیان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند. به دنبال آن هستیم که به تدریج به سمتی برویم که هزینه‌های بیمه نیز از طریق کارت فراهم شود و فرهنگیان مجبور نباشند مدارک پزشکی خود را به بیمه ارائه کنند تا به آن رسیدگی شود.
Share/Save/Bookmark
 


۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۷:۵۹:۴۹
اين آدر كه باز نميشه؟! (2459)
http://www.newsirani.com//news/50388
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۰۰:۵۷:۳۱
سایت باز نمیشوذ (2469)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۴:۰۷:۲۰
این سامانه لعنتی که اصلا باز نمیشه یا اگه باز بشه مطالب دیگه میاد. این چه کاریه دیگه؟؟!! (2462)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۱:۱۰
ممنون (2463)
 
مینا سعادتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۷:۲۹:۵۴
سلام . من بازنشسته هستم اشتباهی فرم راپر کردم وتایید نهایی کردم حالا میخواهم لغو کنم نمیتوانم راهنمایی کنید چکار کنم به شمارههایی که گفتن زنگ زدم جواب نمیدهند چکار کنم ؟ (2464)
 
کریمی
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۱۲:۱۲:۰۰
باسلام اگراین کارت انقدرباارزشه کاری میکردید به اسانی ثبت نام کنیم.همه این مشکلودارن.لطفاراهنمایی کنید ممنون (2466)
 
لیلا طبقچی اهری
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۲۲:۵۶:۰۶
نظری ندارم (2468)
 
محمد
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۰۱:۳۲
در فرم اشتباه بوجود آمده برای اصلاح کد پرسنلی و شماره ملی را به کدام ایمیل بفرستم (2470)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۲:۵۲:۲۷
مسخره کردن مارو؟این که اصلا باز نمیشه (2472)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۱۸ ۰۳:۴۲:۰۸
چراثبت نامشو مشکل میکنید اگه خوبه؟ یاهدفتون چیزدیگریست؟ (2473)
 
محمدمهدی رزمجو
۱۳۹۵-۰۴-۱۸ ۲۰:۰۸:۵۳
ادرس باز نمیشود لطفا راهنمایی فرمایید ویا در مورد تمدد زمان تصمیم گیری شود (2474)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۰۹:۵۴:۲۱
سرکارمون گذاشتید؟ (2475)
 
عبدالحسین
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۰:۱۶:۵۸
با سلام
بیش از بیست مرتبه وارد سامانه شدم اما انکاری آدرس عوضی ثبت شده لطفا با دقت بیشتری سامانه را کنترل نمائید و فرصت بیستری به کاربران بدهید (2476)
 
لیلا جهادی
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۳:۰۱:۲۶
با سلام ببخشید سایت باز نمیشه چکار کنیم ؟ آیا مهلت ثبت نام تمدید شده؟ (2477)
 
حسن
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۵:۴۰:۰۲
سامانه در اذر بایجانشرقی فعال نیست خواهش مکنم فعال کنید (2478)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۲۱:۰۹:۱۵
اینم مثل کارت طلایی اخرش یه چیزی هم باید دستی بدیم رضایت بدن هرچی به ضرر شون حذف بقیه هزینه ها باتعرفه ی احد بوق یک پنجم هزینه مثل اینکه ... (2480)
 
احمد
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۲۲:۳۰:۱۶
سایت باز نمی شود (2481)
http://www.newsirani.com/news/51881
 
مهناز
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۳۰ ۱۴:۳۳:۰۰
سایت باز نمیشود (2497)
 
ناشناس
۱۳۹۵-۰۵-۳۱ ۱۱:۴۵:۰۹
اصن نمیاد هرچی میزنیم
در خانه را باز کرده سپس میهمان دعوت کن.
]چقد دردسر اخه... (2528)
 
عبداله
۱۳۹۵-۰۶-۱۲ ۲۲:۲۱:۱۶
با سلام لطفا تاریخ ثبت نام را تمدید کنید (2550)
 
۱۳۹۵-۰۹-۰۶ ۲۱:۰۶:۳۷
اگه خوب بود از فرهنگیان شروع نمی شد. (2591)
 
محمدرضا احمدی
۱۳۹۵-۱۰-۰۷ ۱۲:۰۰:۵۷
متشکرم (2606)